Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(32)
Forma i typ
Książki
(31)
Poradniki i przewodniki
(14)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(36)
Placówka
Tarnów wypożyczalnia
(11)
Tarnów multimedia
(1)
Tarnów czytelnia
(4)
Bochnia wypożyczalnia
(7)
Brzesko wypożyczalnia
(6)
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
(7)
Autor
Gardner Howard
(3)
Lipa Michał
(3)
Witkowska Magda
(3)
Cain Susan
(2)
Drucker Peter F
(2)
Gasper Dorota
(2)
Kozyra Beata
(2)
Malcherek Monika
(2)
Amen Daniel G
(1)
Banasiuk Tomasz
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Bratkowski Stefan
(1)
Broniarek Zygmunt
(1)
Brown Brené
(1)
Buckingham Marcus
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Dondziłło komp
(1)
Doocy Steve
(1)
Doroba Anita
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Goggins Aidan
(1)
Goldstein Noah
(1)
Gołębiowski Janusz
(1)
Hawn Goldie (1945- )
(1)
Holden Wendy (1965- )
(1)
Jankowski Andrzej
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jóźwik Karolina
(1)
Kamenetz Anya
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kelley Tom
(1)
Kinni Theodore
(1)
Korpanty Jerzy
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Laurum
(1)
Leonardi Paul M. (1979- )
(1)
Martin Steve
(1)
Matten Glen
(1)
Maxwell John C. (1947- )
(1)
McGregor Renee
(1)
McKeown Greg
(1)
Michalik lektor
(1)
Mikołajek Natalia
(1)
Mone Gregory
(1)
Moroz Erika
(1)
Neeley Tsedal
(1)
Paltrow Gwyneth (1972- )
(1)
Przegalińska-Skierkowska Aleksandra (1982- )
(1)
Sadeghi Habib
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Siegel Daniel J. (1957- )
(1)
Stevens Howard
(1)
Tracy Brian
(1)
Turgeon Heather
(1)
Van Edwards Vanessa
(1)
Wright Julie
(1)
Śliwa Anna (1963-)
(1)
Śliwa Leszek (1967-)
(1)
Śliwa tł
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(17)
nieokreślony (s.l.)
(15)
Język
polski
(17)
Odbiorca
Rodzice
(2)
14-17 lat
(1)
Menedżerowie
(1)
Młodzież
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Komunikacja interpersonalna
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Autopsychoterapia
(2)
Higiena psychiczna
(2)
Inteligencja (psychol.)
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Rysowanie
(2)
Sukces
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Umysł
(2)
Wizualizacja (grafika)
(2)
Zarządzanie
(2)
Zdolności
(2)
Algorytmy
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Autoprezentacja
(1)
Bariery komunikacyjne
(1)
Chat GPT-3
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Decyzje
(1)
Dieta oczyszczająca
(1)
Dieta odchudzająca
(1)
Dzieci
(1)
Esencjalizm
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Inteligencja (psychol.) - teoria
(1)
Inteligencje wielorakie - teoria i praktyka
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Internet
(1)
Introwersja
(1)
Introwertycy
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kreatywność
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżer - i jego praca
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Mózg
(1)
Nauczanie
(1)
Niepowodzenie
(1)
Notatki
(1)
Ojcowstwo
(1)
Opowiadanie amerykańskie
(1)
Ortoreksja
(1)
Perswazja
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Pokonywanie strachu
(1)
Porozumienie bez przemocy
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przetwarzanie danych
(1)
Psychologia ciała
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia stosowana
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Reklama
(1)
Samoakceptacja
(1)
Samowychowanie
(1)
Sirtuiny
(1)
Społeczeństwo
(1)
Techniki relaksacyjne
(1)
Technologie cyfrowe
(1)
Twórczość
(1)
Uczenie maszynowe
(1)
Uczucia
(1)
Wybory życiowe
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zaburzenia odżywiania
(1)
Zarząd firmy - zadania
(1)
Zarządzanie - w praktyce
(1)
Zarządzanie biznesem
(1)
Zarządzanie menedżerami
(1)
Zarządzanie pracownikiem i pracą
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zdrowe odżywianie
(1)
Zdrowy styl życia
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Gatunek
Poradnik
(14)
Przepisy kulinarne
(2)
Książka do wypełniania
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(7)
Rozwój osobisty
(4)
Zarządzanie i marketing
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kulinaria
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98 596 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykorzystaj swoje silne strony : użyj dźwigni swojego talentu / Marcus Buckingham ; przekład Marcin Kowalczyk. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, 2017. - 219, XVI stron : ilustracje ; 24 cm.
(Światowe Bestsellery Biznesowe)
Zaufaj swoim silnym stronom, bądź z nich dumny i zacznij je w pełni wykorzystywać! Marcus Buckingham dał początek ruchowi wykorzystywania swoich silnych stron, który obecnie szeroką falą rozlewa się po świecie - od firm prywatnych po organizacje rządowe i edukacyjne. To ruch, który wypływa między innymi z sukcesu wcześniejszych bestsellerów Marcusa Buckinghama: Po pierwsze: Złam wszystkie zasady oraz Teraz odkryj swoje silne strony. W tej książce Buckingham odpowiada na kluczowe pytanie: jak użyć swoich silnych stron, aby uzyskać jak największy sukces w pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 218 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 213 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29 809 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zaktualizowane i rozszerzone wydanie klasycznego, międzynarodowego bestsellera, opartego na wynikach badań nad psychologią perswazji, zawiera wiele wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci zwiększyć siłę przekonywania w pracy i w domu. Autorami są najlepsi na świecie specjaliści od wywierania wpływu na ludzi. Ich książki rozeszły się na całym świecie w ponad 4 milionach egzemplarzy. "Tak!" zawiera mnóstwo cennych wskazówek, których nie powinieneś przegapić. Wszystkie są oparte na naukowych podstawach i pomogą ci rozwinąć umiejętność perswazji. Niezależnie od tego, czy chcesz, by ktoś dał ci awans, zażył lekarstwo, przestał wnosić do domu błoto na butach czy zagłosował na ciebie, z książki "Tak! 60 sekretów nauki perswazji" dowiesz się w jaki sposób niewielkie zmiany w zachowaniu mogą mieć ogromny wpływ na twój sukces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38 432 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD 1162 A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41888 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106 945 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98 914 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39802 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98 930 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Laurum)
Przełomowa książka o diecie, w której Aidan Goggins i Glen Matten – dwóch ekspertów w dziedzinie żywienia - pokazują, jak skłonić organizm do intensywniejszego spalania tłuszczów poprzez włączenie do diety produktów bogatych w pewne bardzo konkretne związki chemiczne. Te wyjątkowe produkty określa się łącznie mianem żywności sirtuinowej. Zasady diety SIRT są bardzo proste, a produkty łatwo dostępne. Nie trzeba liczyć kalorii, wystarczy stosować ogólne zasady zdrowego odżywiania się oraz wzbogacać codzienne menu produktami z listy 20 najbogatszych w polifenole, które mają charakter bezglutenowy, więc także osoby przestrzegające diety bezglutenowej mogą po nie śmiało sięgać. Badania kliniczne potwierdziły, że połączenie diety SIRT z umiarkowanym ograniczeniem poboru kalorii pozwala w ciągu 7 dni obniżyć masę ciała o 3,2 kilograma. Produkty sirtuinowe sprawdziły się jako podstawa diety wielu wybitnych sportowców, umożliwiając im osiągnięcie oczekiwanego składu ciała oraz celów kondycyjnych. Czego można oczekiwać, gdy się stosuje dietę SIRT? • Utraty wagi wynikającej ze zmniejszania ilości tkanki tłuszczowej, a nie mięśniowej. • Przygotowania organizmu do trwałego utrzymywania niższej wagi. • Lepszego wyglądu, lepszego samopoczucia, wyższego poziomu energii. • Braku konieczności stosowania długotrwałej głodówki czy skazywania się na uczucie skrajnego głodu. • Braku konieczności wykonywania wyczerpujących ćwiczeń. • Otwarcia drogi do dłuższego, zdrowszego życia bez chorób. Aidan Goggins ma dość nietypowe wykształcenie, ponieważ jest jednocześnie farmaceutą i dietetykiem. Poza tym cierpi na rzadką chorobę autoimmunologiczną. Za sprawą dość wyjątkowego połączenia tych trzech czynników stał się jednym z najbardziej rozchwytywanych europejskich specjalistów w dziedzinie zdrowia. Z jego usług korzystają zarówno lekarze, jak i celebryci. Aidan rozumie znaczenie dobrej kondycji fizycznej i specjalizuje się w żywieniu sportowców. Dzięki swojemu doświadczeniu już nieraz wspomagał zawodowych mistrzów sportu w ich drodze do sukcesu. Aidan chętnie wypowiada się w mediach w sprawach zdrowia, jest też autorem nagradzanych książek. Glen Matten jest entuzjastą dobrego jedzenia z dyplomem w dziedzinie dietetyki medycznej. W jego przypadku obsesyjne gromadzenie wiedzy na temat odżywiania się idzie w parze z zamiłowaniem do dobrej kuchni. Od blisko dziesięciu lat z powodzeniem otwiera kolejne kliniki na terenie Wielkiej Brytanii, a z jego usług skorzystało już wielu zawodowych sportowców i celebrytów. Jest autorem nagradzanych publikacji, chętnie udziela się w mediach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43368 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Laurum)
Potrzeba rozwiązań umożliwiających jednoczesne rozwijanie umiejętności społecznych i emocjonalnych. Wieloletnie zainteresowanie praktykowaniem świadomej troski oraz zaangażowanie na rzecz dobrostanu dzieci skłoniło Goldie Hawn do założenia Hawn Foundation*, która wspiera badania naukowe służące rozwijaniu sposobów pomagania dzieciom w odnajdywaniu szczęścia i poprawianiu wyników w nauce oraz wykorzystywaniu własnego potencjału. Opracowany przez fundację program MindUP, realizowany przez nauczycieli z całego świata, służy przekazywaniu dzieciom wiedzy na temat funkcjonowania mózgu oraz tego, jak myśli i uczucia wpływają na zachowanie. Program ten daje dzieciom narzędzia społeczne i emocjonalne ułatwiające radzenie sobie ze stresem i negatywnymi uczuciami, umożliwiające wyciszenie umysłu, utrzymanie skupienia oraz rozwijanie współczucia i empatii – a w ostatecznym rozrachunku osiągnięcie szczęścia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110 368 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Myślenie wizualne 2.0 : skuteczna komunikacja / Karolina Jóźwik. - Wydanie w oprawie zintegrowanej. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 173, [2] strony : ilustracje ; 25 cm.
W książce tej znajdziemy mnóstwo niezwykle inspirujących pomysłów. Karolina Jóźwik, trenerka biznesu, która 90% swojego czasu spędza w sali szkoleniowej, zaprasza czytelników na przygodę z zupełnie nową odsłoną myślenia wizualnego. Aby jednak w pełni pojąć treść tej książki i móc z niej czerpać garściami, trzeba uzbroić się w dobry humor, dystans do siebie i świata oraz kilka kolorowych mazaków. Dla każdego nauczyciela, trenera czy wykładowcy będzie to pozycja inspirująca, a wprowadzenie idei myślenia wizualnego 2.0 w czyn okaże się wspaniałą i rozwijającą zabawą!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110 339 (1 egz.)
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 200 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 875 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Bochnia wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 850 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje. W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników. Tradycyjna ścieżka prowadząca do zakupu (rozbudzenie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań i działanie) została poszerzona o etap orędownictwa, gdyż opinie naszych krewnych i znajomych mają ogromny wpływ na nasze decyzje zakupowe. W pełni uaktualniony opis owej ścieżki tłumaczy mechanizm działania orędownictwa, wyjaśnia, jak do niego zachęcać, oraz przedstawia strategie budowania spersonalizowanego doświadczenia konsumenckiego przy pomocy skutecznych pomiarów i innowacyjnych najlepszych praktyk marketingowych. Książka Marketing 4.0 przygotuje cię do skoku naprzód bez potrzeby wcześniejszego zdobywania wiedzy z zakresu analityki czy informatyki. Umożliwi ci: - zdobycie wiedzy na podstawie big data na temat nowych sposobów wydawania pieniędzy przez konsumentów oraz trzech wpływowych subkultur: młodzieży, kobiet oraz netizenów, czyli obywateli Sieci; - zapoznanie się z przykładami tego, jak marketing 4.0 wspomaga produktywność poprzez angażowanie konsumentów na każdym etapie ich ścieżki do zakupu poprzez cyfrowy rynek; - zredefiniowanie zaangażowania konsumenta w erze cyfrowej, włączając w to marketing humanocentryczny, tworzenie rozmów konsumenckich oraz strategie wielokanałowe. Przejście od marketingu tradycyjnego do cyfrowego nie jest wcale trudne, jeśli mamy do dyspozycji oferowane w książce praktyczne porady i intuicyjne wyjaśnienia, które można natychmiast zastosować. Podsumowanie na koniec każdego rozdziału zawiera skrót najważniejszych tematów, by książka jeszcze lepiej sprawdziła się w roli codziennego przewodnika i punktu odniesienia. Pytania skłaniające do refleksji mają na celu sprowokowanie czytelnika do wejścia na drogę własnych odkryć, a także właściwe pokierowanie dyskusją, gdy nadejdzie czas zapoznania z nowym podejściem całej organizacji. *** Świat technologii wprost pędzi, a każda zmiana przyspiesza kolejną. To niezwykle ważne, aby marketerzy działający w takim otoczeniu mieli jakiś pułap startowy i punkt odniesienia, by móc posuwać się do przodu. Marketing 4.0 jest właśnie tego rodzaju punktem startowym, a także bezcennym źródłem informacji i pomysłów dla każdego, kto próbuje kształtować i zrozumieć cyfrową i mobilną przyszłość. Howard Tullman, dyrektor zarządzający Chicagoland Entrepreneurial Center/1871 *** Internet i informatyzacja świata radykalnie odmieniły marketing. Ta książka otwiera nam oczy na to, jak powinien wyglądać marketing nowej ery. Herman Simon, założyciel i przewodniczący Simon-Kucher & Partners *** Phil Kotler trzyma rękę na pulsie i zawsze wie, co nowego słychać w marketingu. Nikt nie może się z nim równać. Jego zdolność do identyfikowania i interpretowania nowych trendów w marketingu jest zadziwiająca. Dzięki książce Marketing 4.0 Kotler i pozostali współautorzy torują ścieżkę do sukcesu w nowej erze. To bez wątpienia książka, którą musicie w tym roku przeczytać. Kevin Lane Keller, profesor marketingu, Tuck School of Business *** Wspaniały przewodnik po transformacjach, które już się dokonują i stanowią wyzwanie dla dotychczasowych praktyk marketingowych. Zdezorientowani marketerzy nauczą się, jak radzić sobie ze zmianami w układzie sił i wykorzystać możliwości, jakie daje era cyfrowa, by wszystko zaczęło działać na ich korzyść. George S. Day, professor emeritus, Wharton School przy University of Pennsylvania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brzesko wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42126 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Tarnów wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100 016 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja bez barier : jak rozumieć i być rozumianym / Beata Kozyra ; ilustracje Kate Bauer. - Wydanie II rozszerzone i zaktualizowane. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 427 stron : ilustracje ; 22 cm.
(Rozwój Osobisty)
Po uważnym przeczytaniu tej książki dowiesz się, jak umiejętnie budować satysfakcjonujące relacje zawodowe oraz dobre relacje osobiste. Jeśli jesteś: mężem bądź żoną, dziewczyną swojego chłopaka lub chłopakiem swojej dziewczyny, rodzicem bądź dzieckiem, nauczycielem lub uczniem, szefem bądź pracownikiem… to niewątpliwie książka dla ciebie! Dlaczego? Ponieważ to bardzo praktyczny poradnik z przykładami problemów w komunikacji, które przydarzają się każdemu oraz prostymi podpowiedziami, jak ich unikać i poprawić relacje międzyludzkie za pomocą odpowiedzialnego porozumiewania się. A do tego napisana z poczuciem humoru i ilustrowana świetnymi rysunkami Kate Bauer.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 628 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jakich umiejętności potrzebujemy, by efektywnie wykorzystywać technologie cyfrowe w biznesie? Nastała rewolucja cyfrowa, zmieniająca sposób pracy, strukturę organizacji oraz ludzkie zachowanie i interakcje. Zdecydowana większość z nas myśli o problemach i rozwiązaniach analogowo, po czym przekłada tak wypracowane modele na język i metody cyfrowe. Nie jest to najlepszy pomysł. Aby prosperować w świecie opierającym się na danych i napędzanym przez algorytmy, musimy nauczyć się nowych sposobów rozumowania i działania. Musimy wykształcić w sobie cyfrowy sposób myślenia. I ta książka pokazuje, jak to zrobić. Niezbędnik dla liderów, którzy chcą osiągać sukcesy w erze cyfrowej Cyfrowy umysł skupia się na trzech obszarach: współpracy, przetwarzaniu danych i zmianie oraz przedstawia metody i narzędzia, które pozwolą nam na nabycie niezbędnych umiejętności cyfrowych w każdym z nich. Dzięki cyfrowej mentalności będziemy mogli zadawać właściwe pytania, podejmować trafne decyzje i odpowiednio oceniać możliwości, jakie niesie cyfrowa przyszłości. Liderzy, którzy przestawią się na cyfrowy sposób myślenia, będą mogli skutecznie rozwijać talenty w swoich organizacjach i przygotować firmę na udaną i ciągłą transformację w zmiennym otoczeniu. Jak rozwinąć cyfrowy sposób myślenia? Nagradzani badacze i wykładowcy – profesorowie Paul Leonardi i Tsedal Neeley pokazują, jak to osiągnąć, i zdradzają pewien sekret: rozwinięcie cyfrowej mentalności nie jest wcale takie trudne, jak nam się zdaje. Większość ludzi może osiągnąć wystarczającą biegłość w cyfrowej tematyce, jeśli będzie przestrzegać zasady „30 procent” – minimalnego progu wiedzy. To on pomaga nam zrozumieć i wykorzystać cyfrowe wątki, z których utkany jest nasz świat. Pozwala lepiej zarządzać, wzajemnie się rozumieć i współdziałać w firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dąbrowa Tarnowska wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 045 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej